Pinterest – week 41 – 2012

Omdat ik mijn weblog actiever wil maken ben ik bezig met het bedenken van terugkerende onderwerpen voor artikelen. Ik wil ook meer van mijn proces laten zien in de vorm van inspiratiebeelden, dagelijkse dingen die mij inspireren, work in progress, artikelen die mij interesseren, etc.

Elke dag besteed ik wat tijd aan pinterest op zoek naar inspiratie en ideeen. Het lijkt me daarom leuk om hiervan een terugkerende blogpost te maken met een selectie van pin’s die mij het meest inspireren. Dit is de eerste post hierover. Mijn pinterest is te vinden via http://pinterest.com/jorindephoto/

Because I want to make my weblog more active I’m thinking of topics for weekly articles. I also want to show more of my proces by posting blogs with inspiration images, daily things that interests me, work in progress, interesting articles, etc.

Every day I’m spending time on pinterest looking for inspiration and ideas. That’s why I thought it would be a nice idea to make a weekly blogpost with a selection of pin’s that interest me the most. This is the first blogpost about this. You can visit my pinterest on http://pinterest.com/jorindephoto/

 

Anne Ten Donkelaar’s magical collages.

Zelf doe ik veel met natuur in mijn foto’s en ik vind het interessant om te zien hoe andere kunstenaars met dit onderwerp om gaan.

Nature is a returning element in lot of my photos. I find it interesting to see how other artist use nature in their work.

Custom made silver necklace with Oak leaf pendant by PuurAnders

Ik wil meer doen met fotografie op producten dus ik ben hiervoor ideeën aan het verzamelen.

I want to do more with photography on produts so I’m gathering ideas for this.

A

Fotografie vs Grafisch inspiratie

Photography vs Graphic Design inspiration


November

Kalender idee / Calendar idea


Shane Powers Hanging Glass Bubble Collection on West Elm

Naast fotografie ben ik ook erg geintereseerd in design, interessante producten en accessoires voor in huis en diy-projecten. Ik ben op zoek naar vernieuwende en interessante producten die ik of zelf ooit wil hebben of die als inspiratie dienen voor mogelijke projecten.

Besides photography I’m also interested in design, interesting home products & accessoires and diy-projects. I’m looking for innovative and interesting products which I want to have myself or use as inspiration for my own projects.


Colour Vintage Mountain Tags on fellow fellow

Als je een leuk product gekocht hebt is het altijd nog leuker als het daarna ook leuk verpakt wordt. Ik wil hier ook meer mee gaan doen.

What’s better than buying a great product which also has a great package? I want to do more with packaging aswell.

Leave a Reply

